Folkemusikundervisning på alle niveauer. Det bliver musik med det samme, og det er sjovt. Der er begyndere, fortsættere og øvede. Undervisning efter gehør og noder. Det foregår (hvis ikke andet er nævnt) på KULTURSTATIONEN, SVERRIGGÅRDSVEJ 4, 9520 Skørping.

Enkelt instrument. Vi har tradition for at nye elever kan komme et par gange på forskellige hold, inden de bestemmer sig. Også børn som gerne vil lære at spille et instrument, er meget velkomne. Vi kan undervise i violin, guitar, harmonika, tværfløjte, blokfløjte, harpe, mandolin, ukulele, trommer, percussion. Tidspunkt aftales med den enkelte lærer. Så kontakt os endelig.

Sammenspil. En væsentlig del af motivationen ved at spille er glæden ved at spille sammen med andre. Vi har forskellige sammenspilshold med hver sit tema. Derudover laver vi engang imellem spontant sammenspil på tværs af hold.

EFTERÅRS-holdene, vi tilbyder, ses i skemaet nederst med start uge 36 (2/9...), men du er også velkommen til at dukke op på et senere tidspunkt ! Ændringer i tider og eventuelle nye holddannelser er en mulighed, hvis der viser sig interesse herfor.  UDFYLD  TILMELDINGSBLANKET  HER (eller download skema til udskrivning HER).
Priser mv.: Se næste fane.

Tlf.: 98569214 ***** kg.ravnk@gmail.com ***** kasserer@folkemusikskole.dk ***** hgbrev@gmail.com (webmaster)
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk